Повернення товару належної якості

Термін повернення товару

Термін повернення товару належної якості становить 14 днів з моменту оплати товару.

Причинами для повернення товару зі сторони Покупця можуть бути такі:

  • Не підійшов розмір, фасон, колір, довжина і т.п.
  • Відтінок отриманого товару відрізняється від відтінку моделі з фотографії на сайті.
 ! Товар приймається до повернення лише у повної комплектації, з всіми упаковками та наклейками, у товарному/невикористаному вигляді.

Повернення товару належної якості здійснюється двома способами:

  • Повернення через відділення служби доставки Нова Пошта на склад Vent-Market.
  • Виклик кур'єра Нова Пошта (послуга надається мешканцям міст, де є кур'єрська доставка Нова Пошта).

1. Самостійне повернення

Покупець може самостійно повернути товар, що не підійшов. Повернення здійснюється через відділення Нової Пошти, які відповідають габаритним розмірам товару. Найчастіше це відділення, у яких Покупець отримував товар. Оплата послуг Нової Пошти за рахунок Покупця.

2. Повернення кур'єром

Послуга доступна для населених пунктів, де є відділення служби доставки Нова Пошта.

Щоб кур'єр забрав товар щодня необхідно подати заявку до 12:00 через менеджера Vent-Market. Оплата послуг кур'єра Нової Пошти за рахунок Покупця.

Повернення товару неналежної якості

Термін повернення товару

Причиною повернення товару з боку Покупця може бути виробничий недолік (шлюб) товару. Покупець може звернутися з вимогою про повернення такого товару протягом 14 днів з моменту оплати товару.

Повернення товару неналежної якості здійснюється наступним способом:

  • Повернення товару здійснюється за допомогою відправки листа на нашу електронну пошту з докладним описом причини, і при необхідності, прикріпленням фото, що свідчить про неналежну якість товару.
  • Термін розгляду заявки вбирається у 3 (три) робочих дня.
  • У разі, якщо за результатом розгляду заявки Продавцем прийнято позитивне рішення, покупець може надіслати товар на повернення через службу доставки Нова Пошта на склад Vent-Market.
  • У разі відхилення заявки, покупець має право звернутися до незалежної експертизи. У разі якщо незалежною експертизою буде підтверджено право покупця на повернення товару, всі витрати покупця, пов'язані з проведенням незалежної експертизи, підлягають відшкодуванню Продавцем.

* Це положення мають рекомендаційний характер і не обмежують покупця в правах, пов'язаних з пред'явленням вимог Продавцю, передбачених чинним законодавством.